luni, 28 februarie 2011

Sa facem cunostinta...

Salutare...
Stiu ca n-am mai scris de mult nimic pe aici, dar am de gand sa schimb asta si sa mai adaug cate ceva interesant, despre unde am fost ce-am mai facut.
Pentru inceput as vrea sa va fac cunostinta cu cel mai simpatic ghemotoc de blana care a intrat in vietile noastre (a mea si a lui Meshi). Vi-l prezint pe Amadeus.

Amadeus este un motanel gasit la un tomberon, pe care noi l-am adoptat de la o doamna din Prejmer, care are un fel de adapost de unde se pot adopta caini si pisici (www.anima-sos.org). Meshi este cea care si-a dorit foarte mult o pisica, a mai avut in trecut. Eu nu eram prea convins ca vreau, probabil si pentru ca eu n-am avut niciun fel de animal de casa pana acum. Dar a inceput sa-mi placa ideea. Amadeus are in jur de 4 luni si este foarte "zapacit", alearga peste tot, este foarte curios. Vrea sa vada tot ce faci. Se baga peste tot, in dulap, sub pat, in spatele aragazului, ii plac locurile mici si intunecoase.


Este de asemenea foarte iubaret. Ii place sa fie alintat si mangaiat, mai ales inainte de a se duca la culcare, cand vine si ti se urca in brate.



De curand a intalnit-o pe " verisoara" lui. Sora prietenei mele are si ea o pisica si cum noi am fost plecati in weekend l-am lasat la ei. Si s-au alergat si jucat impreuna pana au cazut la datorie. A doua zi Amadeus sa trezit doar sa manance si mearga la baie.

Amadeus & Pussycat

Un comentariu:

Unknown spunea...

Simpatic foc! Cam cate zgarieturi pana acum? Distrctie maxima :-))