marți, 27 mai 2008

Trofeul "Chemarea muntilor"


In weekend-ul 16-18 mai a avut loc in Cheile Rasnoavei trifeul "Chemarea muntilor" organizat de clubul CPNT Brasov. Si uite asa, cu mic cu mare, am inghesuit 5 "flori de colt" cu bagaje cu tot, in micutul meu Fiesta si am plecat spre tabara concursului situata in Poiana Inului. Zona este foarte frumoasa. De aici se vede foarte bine muchia cheii, pe unde de altfel a si fost traseu din proba de regularitate.
A doua zi, adica sambata, a avut loc concursu propriu-zis. In prima echipa au plecat Oli, Alina, Andra, Lau si Emi. Iar in echipa a doua am plecat cei care am mai ramas, doar ca noi am mers in afara concursului si am facut doar proba de regularitate. Traseul a fost destul de dificil, dar foarte frumos, parcurs in mare parte pe traseu nemarcat. Oraganizatorii au zis ca traseul e de 5 ore parcurs de incepatori, iar eu l-am facut in aproape 7 ore. Nu stiu ce fel de incepatori au fost aia. M-am ofticat putin ca ne-a c-am speriat ploaia pe drum, si n-am prea apucat sa fac poze.
Una peste alta a fost un weekend frumos, o iesire in natura, eu personal m-am ales cu o raceala mica, iar echipa a ocupat locul 2 in clasamentul trofeului.
Abia astept urmatorul concurs, care cred ca e cel din m-tii Fagaras, de la Vidraru, pe la mijlocul lunii iunie.

Niciun comentariu: